6 червня 2025 року Національна асоціація адвокатів України за підтримки Міжнародної асоціації юристів (International Bar Association, IBA) проведе онлайн-вебінар «Хороший конфлікт: як конфліктувати правильно». Захід відбудеться в межах масштабного проєкту «Підтримка ментального здоров’я українських адвокатів під час війни», який реалізується з метою забезпечення емоційної рівноваги, психосоціальної підтримки та розвитку навичок саморегуляції фахівців правничої спільноти.
Початок вебінару о 16:00. Формат — онлайн на платформі Zoom із прямою трансляцією на Facebook-сторінці НААУ.
Конфлікт у юридичній та професійній діяльності — явище неминуче. Адвокати стикаються з ним щодня: у спілкуванні з клієнтами, опонентами, колегами, представниками держорганів. Та попри професійне вміння аргументувати, значна частина конфліктів часто призводить до емоційного виснаження, напруження і навіть професійного вигорання. Проте конфлікт — це не завжди про руйнацію. За певних умов він може стати точкою росту, способом налагодження глибшої комунікації й інструментом позитивних змін. Саме про це — новий вебінар.
Спікеркою заходу виступить психологиня, гештальт-терапевтка, супервізорка Національної асоціації гештальт-терапевтів України Вікторія Кравець. Експертка поділиться сучасними психологічними підходами до конструктивного проживання конфліктів, пояснить їхню природу та покаже, як із конфліктуючої сторони не перетворюватись на ворогів, а навпаки — вийти із ситуації з новим розумінням себе та іншого.
Питання, які буде розглянуто під час вебінару:
- 1.Що таке конфлікт і чим він не є: стереотипи та реальність.
- 2.Маркери «хорошого» і «поганого» конфлікту: як розпізнати, у якому ви зараз.
- 3.Чому ми боїмося конфліктувати, і як уникання поглиблює проблему.
- 4.Види виходу з конфлікту: реакція, діалог, компроміс, інтеграція.
- 5.Ненасильницьке спілкування (ННС): принципи, етапи, сфери застосування.
До участі запрошуються адвокати, юристи, правники та всі представники правничої спільноти, які прагнуть підвищити власну емоційну грамотність, навчитися здорової комунікації та зменшити рівень професійного стресу.